Nyårslöfte...

Jag har varit dålig på att skriva trots att jag sa att jag skulle börja, men det har varit en jobbig höst och jag har inte haft lust eller ork att göra något. Men nu är det ett nytt år, som absolut kommer att bli bättre än det förra. Idag åkte de sista julsakerna upp på vinden och på måndag börjar jobbet igen. Det är skönt att vara ledig ett tag, för det behövdes. Kanske har jag tagit för mycket ledigt, för nu inser jag att jag inte har hunnit planera och förbereda allt som jag har tänkt till jobbet, eller göra så mycket som jag har tänkt med mitt och Mickes företag. Jag brukar inte ha nyårslöften för jag har svårt att hålla dem och jag vet att jag måste. Men ett löfte som jag har till mig själv i år är att måla mer och göra saker som jag tycker är roligt. Bry mig mer om mig själv helt enkelt! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0