Lite bättre i alla fall.

Idag har Elias varit lite piggare. Han har ingen feber, men han är täppt i näsan och är rasslig i halsen. Han har ingen matlust idag heller, så jag har försökt att få i honom lite mat då och då. På kvällen hade han lite mer matlust, då åt han en halv pannkaka. Elias har ägnat nästan hela dagen till att följa efter Pepsi och gosat med honom. Sen ska han hela tiden sätta sig i Pepsis korg, sedan han såg att Pepsi låg i den.





När vi var i Oxelösund sist så försvann en av Elias favoritmjukisdjur, kaninen Ninni. Elias ska alltid ha björnen Remeo och kaninen Ninni när han ska sova, som tur var har han nöjt sig med bara Remeo de senaste dagarna. Vi letade överallt, men vi hittade henne inte. Mina föräldrar fortsatte att leta efter att vi hade åkt hem, men de kunde inte hitta Ninni. Sen fick Elias ett paket på posten idag, från sin mormor och morfar. Där fanns ett kort, en tröja och en ny Ninni. Det hade funnits 1 Ninni kvar på affären där de köpte henne. Elias blev jätteglad, men han var lite skeptiskt först eftersom nya Ninni såg väldigt välvårdad ut jämfört med hans gamla Ninni, som har varit i tvättmaskinen ett antal gånger.



Mamma tror att Elias alltid går runt i pyjamas eftersom det är så mycket kort på Elias i pyjamas på min blogg. Den senaste tiden har jag väl kommit på att ta fram kameran just under de tider då han har pyjamasen på sig, eller så kanske det är så att jag har lagt upp just de bilderna när han har haft pyjamas på sig. Det kanske såg konstigt ut när han åt lunch i pyjamas, men just den dagen hade han somnat om innan jag hann göra i ordning honom (eftersom jag hade tänkt att han skulle duscha den dagen) och sen vaknat och varit jättehungrig. Här kommer i alla fall lite kort från de senaste dagarna då Elias inte har pyjamas.









Nu ska jag sätta mig och titta på Lyxsfällan tillsammans med Micke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0