En lugn dag...

I söndags var vi till leksaksaffären i Gumsbacken och köpte sängkläder till babykorgen. Det fanns inte mycket att välja på som jag tyckte var snyggt, så det blev röda sängkläder med Spöket Laban på.



På tisdagen, innan vi åkte hem till Huddinge, så hälsade vi på min mormor och morfar. Elias tyckte det var jätteroligt och han rev runt i nästan hela deras hus, vilket han inte har gjort tidigare. När mina föräldrar kom hem från jobbet så skjutsade de oss till tåget. Den här gången fanns det i alla fall någon som var trevlig på tåget och frågade om han skulle hjälpa oss med väskorna, till skillnad från sist när vi åkte. Micke mötte oss när vi kom fram och Elias blev jätteglad att se honom, men det tog en stund innan Elias reagerade eftersom han var så trött.



När vi åkte hem bytte vi vagn också, så jag tog med mig syskonvagnen hem. Det fungerade bra med den, och igår testade jag om den gick in i mataffären. Idag har Elias och jag bara tagit det lugnt och lekt jättemycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0