Helt utmattad!

Jag känner mig helt slut i hela kroppen, förstår inte varför eftersom jag inte gjort något speciellt ansträngande idag. Jag har i och för sig varit i centrum och träffat en kompis och passat på att köpa ögonbrynsfärg. Men jag tog bussen till centrum och tillbaka. Och jag gick inte speciellt mycket där heller.

Elias är bättre nu, han hostar bara lite och är täppt i näsan. Hela dagen idag har han varit jättebusig och varit runt överallt och lekt. Men han har sovit många gånger också, men då har det varit korta stunder. Nu sover han för natten. Jag hoppas han sover i sin säng inatt, för det är svårt att få plats nu med min mage om Elias sover i vår säng. När han har varit sjuk har han inte kunnat sovit om inte vi ligger bredvid, så han har sovit i vår säng nästan hela veckan.

Jag tror nästan att jag ska lägga mig nu också, så jag orkar upp imorgon. Egentligen skulle jag behöva läsa till min b-uppsats också, så att jag kan börja att skriva snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Elin!

Det viktigaste just nu är att du mår bra och där med babisen i magen och Elias.Du måste också få tid till din uppsats, hur ska du annars få din Examen. Strunta i alla vad alla andra tycker du ska göra och hjälpa till med. Din hälsa och din utbildning är viktiigast!

Många kramar och pussar

Mamma

2009-09-15 @ 22:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0