En helt vanlig dag...

Både igår och idag har vi mest tagit det lugnt. Igår gick vi till mataffären och då har de bytt ut larmbågarna vid kassorna, så nu kommer vi inte igenom med syskonvagnen längre. Det betyder att vi måste gå runt med vagnen och gå ut genom ingången. Jag förstår inte varför de inte kan sätta larmbågarna med två centimeter bredare mellanrum så man kommer igenom, eftersom jag handlar där alltjämt och de har sett att det är svårt att komma igenom med syskonvagn. Det kommer säkert att komma fler som har bredare vagn i framtiden.

Idag har Elias krånglat jättemycket vid maten. Han tar någon tugga, och sen spottar han ut maten hela tiden. Det är inte så att han inte tycker om maten, eftersom han äter vissa tuggor, men han envisas med att spotta ut maten. Både vid frukost lunch och mellanmål har han gjort så. Det var bara vid kvällsmaten som han inte spottade ut maten, eller rättare sagt han väntade tills han hade ätit upp nästan all mat och då var han antagligen mätt.

Jag har börjat packa väskan till förlossningen idag också. Snart är det bara en månad kvar och Elias föddes en månad för tidigt, så det känns bra att ha väskan packad. Nu ska jag fortsätta att läsa litteratur till min uppsats. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0