Kaos!

Igår var det kaos här. Det var första dagen som jag var ensam med Elias och Emilia, och Elias ville att jag bara skulle vara med honom. Emilia sov mest, men när jag skulle mata henne så skulle Elias vara med mig och han drog i Emilia och slog på henne, när inte det fungerade så storgrät han och fick för sig att bita mig i knät. Annars så hittade han på massor med bus så att jag var tvungen att lägga ifrån mig Emilia flera gånger.

Idag blir det lite lugnare. Micke har tagit med sig Elias till jobbet, det är ju höstlov. De skulle till Skolforum på Stockholmsmässan, och Emilia och jag ska ta det lugnt och sen gå ner till centrum. Jag måste till banken för jag hade beställt ett nytt bankkort och när jag fick hem det så står det Elin Engström på istället för Elin Engström Mikalides. Det blir ju helt fel eftersom Engström är registrerat som mellannamn och inte efternamn, så det måste jag fixa.

Först ska jag lägga mig och vila en stund. Emilia hade ont i magen inatt och skrek för full hals nästan hela natten. Jag har bara sovit en timme inatt och en timme på morgonen, sen gick jag upp och gjorde havregrynsgröt till frukost och gjorde i ordning Elias så att de kom iväg. Så nu ska jag lägga mig och vila en stund innan Emilia ska äta igen. Hoppas Elias och Micke får det trevligt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0