Ingen mer tv...

Elias har börjat trycka på alla knappar han ser. När tv:n är på går han fram till tv:n och stänger av den, sen sätter han på den igen och sen stänger han av den, sen fortsätter han så. Förut tog han tv-dosan, så då var det bara att gömma undan den, men vi kan ju inte gömma undan tv:n precis. Det är ganska jobbigt om man vill se något program på tv. Sen trycker han på knappen på torktumlaren hela tiden, så igår när jag höll på att tvätta hela dagen tog det evigheter att torktumla eftersom Elias stängde av den utan att jag så det flera gånger. När vi plockar i och ur diskmaskinen gör han samma sak, han trycker igång den på knappen när luckan är nera (knapparna sitter på insidan av diskmaskinen).

Emilia är lite lättsammare, hon bara sover. Det blir nog jobbigare när hon börjar vara lite mer vaken och jag är hemma ensam med barnen. Imorgon är sista dagen som Micke är hemma, sen börjar han jobba igen. Det är skönt att det är höstlov för då jobbar Micke bara på måndag, tisdag och halva onsdagen. Nu ska jag fortsätta titta på filmen som går på 5:an, ingen aning vad det är för film men det är skönt att koppla av ibland.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0