Full fart för Elias...

Igår var mamma, jag och Emilia en snabbrunda till Skärholmen. Det var första gången som Emilia åkte bil. Sen åkte vi till Oxelösund. Jag trodde inte att vi skulle få plats i bilen med all packning, men det gick. Både Elias, Emilia, jag och Pepsi somnade i bilen på väg till Oxelösund.

Idag var mamma, jag och Elias en sväng till Gumsbacken. Vi skulle köpa blommor, men jag handlade betydligt mycket mer. Bland annat kläder till Emilia och Elias och lite julsaker. Strax efter att vi kom hem igen kom min farbror förbi med en present till Emilia, det var en jättesöt klänning. Elias tycker jättemycket om min farbror, så han lekte för fullt och var jätteglad.

Sen var vi till mormor syster som fyllde år. Elias hade jätteroligt och lekte för fullt där också. Han tyckte det var jätteroligt att leka med mina kusiner Sophie och Jonas. Och Sophie hade med sig sin hund Chico, som var väldigt förtjust i Elias. Så det var full fart. När vi kom hem var Elias helt slut och somnade nästan direkt.

Imorgon ska pappa skjutsa hem oss. Nu ska jag mata Emilia och sen ska jag sova. Godnatt!


Emilia åker bil för första gången.




Emilia i klänningen som hon fick av min farbror och hans sambo (strumpbyxorna var för stora än så länge).


Elias leker för fullt med mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0