Ensamma hemma...

Gårdagen var lugn. Min svägerska var här hela dagen eftersom jag inte har mått så bra de senaste dagarna. Självklart var allt bra när hon var här, men precis när hon skulle gå så började det göra ont i magen igen typiskt nog. Sen har det gjort ont och tryckt nedåt från och till idag, jag lovar att det kommer bli så att jag behöver åka till förlossningen när det bara är jag och Elias hemma. Det känns skönt att det är fredag imorgon, så att Micke är hemma i helgen. Skönt att jag inte hade såhär ont när jag var gravid med Elias, det är lättare när vattnet bara går, då vet man att det är dags. Det är inte så roligt för Elias heller, eftersom jag inte kan göra så mycket då jag får ont när jag anstränger mig.

Elias blev jättepigg när klockan var halv 8 på kvällen, så han hade svårt att somna sen. Hoppas diskmaskinen är klar snart så att jag också får sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mormor Lena

Hej!

Vill bara meddela att jag har blivit mormor igen! I söndagskväll, närmare bestämt kl. 17.45 föddes lilla Emilia. Det är fem veckor för tidigt, men både Emilia och Elin mår bra. Vi har inte fått träffa henne eftersom hon ligger i kuvös, men vi har sett kort och hon är helt underbar, precis som Elias!

2009-10-07 @ 19:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0