Elias 1 år!

Idag har vi haft ett litet kalas för Elias som blir 1 år idag. Tiden har verkligen gått fort. Egentligen skulle vi inte ha någon stor fest, eftersom jag skulle ha varit gravid nu så trodde jag inte att jag skulle orka ha gäster. Men sen ringde flera personer och ville fira Elias och träffa Emilia, så mitt i veckan bestämde vi att de skulle komma hit idag och mina föräldrar skulle laga mat. Mina föräldrar kom igår eftermiddag och pappa gjorde paj tills idag, och sen hade de köpt en tårta med ett foto av Elias. På morgonen sjöng vi för Elias och han fick en krona av löv och massor med paket.









Mitt på dagen kom mina morföräldrar, min morbror och hans sambo och min moster och hennes två barn. Det kändes nästan som julafton med alla paket. Förutom att Elias fyller år så fyller jag år imorgon och sen fick Emilia paket eftersom ingen har träffat henne sen hon föddes. När vi åt tårta åt Elias helt själv och han var jätteduktig. Han tyckte nog att det var jätteroligt att alla hälsade på honom och att han fick leka jättemycket.




Jag fick en jättefin blombukett av min morbror och hans tjej, jag hoppas bara att Elias låter den vara.




Igår fick vi en blombukett med en nalle i av Folkpartiet i Huddinge, som gratulerade till den nya familjemedlemmen, Emilia.




Imorgon fyller jag 25 år och då kommer Mickes familj hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0