Totalförvirrad

Jag har så otroligt ont i ryggen. Det började kännas igår kväll, och i morse när jag skulle lägga Elias på skötbordet högg det till i ryggen. Sedan dess har jag knappt kunnat röra mig. Det gjorde ont när jag gick, och jag kunde knappt lyfta upp Elias när han satt på golvet eller i sängen. Nu börjar det blir bättre, men jag har fortfarande svårt att böja mig.

Förkylningen känns bättre i alla fall, jag hostar bara. Elias är också bättre, han var till affären med sin pappa medan jag tvättade. Egentligen hade jag ingen lust att tvätta eftersom jag har så ont i ryggen, men eftersom jag inte har tvättmaskin hemma så får jag tvätta när jag har tvättid. Det ska bli så skönt när vi flyttar och kan tvätta hemma.

Elias och Micke sover nu, och Pepsi springer runt och gnäller på mig för att jag ska sova eller leka med honom. Jag ska bara plocka undan lite, sen ska jag sova. Jag sprang nyss runt över hela lägenheten och letade efter kortet där tiden för mitt nästa besök på MVC står, trodde jag hade tappat bort det. Tycker att det mesta försvinner just nu. Jag hittade i alla fall kortet, och två patientbrickor som jag har tappat bort det senaste halvåret. Känner mig totalförvirrad. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: hanna

EHj du.. det är inte lätt när man är gravid.. hihi.. måste försöka träffas snart!! hoppas ryggen blir bättre.. kramis

2009-05-15 @ 07:10:10
URL: http://www.hagaflickorna.filosoferar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0