Kalkon på vagnen

Igår åkte Elias och jag till Kungens kurva. Vi var först på Babyland och köpte en leksak som ska sitta på ryggstödet i bilen, så Elias har något att göra när vi åker till Jämtland i sommar. Sen hittade vi en leksak som man skulle fästa på barnvagnen, och den tyckte Elias om. Han fick välja mellan en kanin och något som ser ut som en blandning mellan en höna och en kalkon. Han valde i alla fall kalkonen.





Efter det tog vi en liten promenad bort till Heron City där Micke höll till. Efter en stund gick vi till IKEA för att äta, men när vi kom fram så sov Elias. Jag åt upp min mat och sen försökte jag väcka Elias, men det gick inte. Han sov som en stock. Så jag gick runt på IKEA och Elias fick äta när vi kom ner till caféet. Sen gick vi tillbaka till Heron city, vi gick en hel del igår, och mötte upp Micke. Sen handlade vi mat och åkte hem. Mina föräldrar ska komma hit idag, så vi tänkte göra Enkel kreolsk gryta. Elias och Micke gick till affären, för både Elias gröt och blöjor är slut. Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan, städa undan. Vi har börjat packa ner allt i lådor nu, så man hittar lite att slänga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0