Tråkigt väder!

Nu ligger Elias och sover, han brukar alltid sova vid 10 eller 11 på dagarna. I onsdags var vi på babysim, och Elias fick träna på att hoppa från en flytdyna ner till mig i vattnet. Han tyckte att det var jätteroligt, och ville hoppa massor av gånger. Sist när Elias badade i badkaret kom han på att man kunde ta vatten i handen och dricka därifrån. När vi gick ner i vattnet på babysimmet kom han ihåg det och började skop upp vattnet me handen. Av någon anledning ska han alltid dricka vattnet när han badar och duschar.

Igår gjorde vi inte mycket, vi var på biblioteket och lånade böcker, och sen var vi och handlade mat. Det var inget bra väder, och när vi gick hem från affären öste regnet ner. Det har varit så tråkigt väder den här veckan, och Elias hatar när jag sätter på regnskyddet på barnvagnen.

Idag ska Elias och jag inte heller göra så mycket. Mamma och pappa kommer hit idag eftersom mamma och jag ska på Bruce Springsteen ikväll. Det ska bli jättroligt. Och imorgon är vi bjudna till min morbror och hans tjej.


Elias på väg till babysimmet, i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0