Senaste dagarna...

De senaste dagarna har det inte hänt så mycket, men i lördags var vi hos min morbror och hans tjej Annelie. Det var första gången som jag såg deras nya hus, och träffade Annelies familj. Det var jättetrevligt. Deras hus är jättefint, och Elias badade i deras pool. Han tyckte att det var jätteroligt att bada, speciellt att bada med morfar för första gången.















Egentligen skulle Elias och jag på babysim idag, men Elias har sovit så dåligt inatt. Micke kom hem sent så Elias hade redan somnat, sen när han vaknade vid 12 på natten var det Micke som gick till honom, och så fort Elias fick se vem det var så vaknade han till och började prata på för fullt. Han somnade inte förrän kl 1, och sen vaknade han kvart i 6 i morse och grät. Jag tror han hade en mardröm. Då fick Elias välling, och sen somnade vi om och vaknade klockan halv 10. Vi får gå på extra babysim i nästa vecka istället.

I måndags var Elias på barnavårdscentralen för kontroll. Vi har bytt barnavårdscentral till Huddinge eftersom vi ska flytta, så Elias har fått en ny barnmorska som verkar jättetrevlig. Elias har växt 3 cm på 1,5 månader, så nu är han 68 cm. Han hade inte ens gått upp 0,5 kg, det är bra att han inte går upp i vikt lika mycket som förut så att vikten och längden jämnar ut sig.

Nu sover Elias, sen ska vi till Huddinge och träffa Micke så att vi kan köpa nya skor till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0