Tillbaka i Oxelösund

Idag åkte vi till Oxelösund. Det blev jättestressigt innan vi skulle åka, och om vi hade kommit 2 minuter senare så skulle vi ha missat tåget. Det tåget vi egentligen skulle ta gick inte idag, så vi fick ta ett senare tåg som självklart var proppfullt. Förstår inte att de tar bort ett tåg när alla ska resa inför midsommar. Jag kom inte in med barnvagnen där man fick ha djur, så Micke fick åka med Pepsi och jag fick åka med Elias i en annan vagn. Det var ganska bra med plats där jag stod, och efter Södertälje fick jag sitta så Elias fick äta mellanmål.

Elias blev jätteglad när han fick se mormor och morfar. Vi åkte förbi Gumsbacken för att titta på barnvagnar, eller rättare sagt syskonvagnar. Jag tror vi har hittat den vi ska köpa, Emmaljungas Twin City Cerox. Är det någon som vet om den är bra?




Sen var vi inne på djuraffären och tittade på kaniner och fåglar. Elias blev så glad att han skrek, han tycker verkligen om fåglar. När vi kom hem åt vi tacos och Elias provade sin gåstol. Nu är han så lång att han når till hgolvet när han sitter i den, och han går bakåt och frammåt med den. Idag kom han på hur ratten och tutan på gåstolen fungerade, så han tutade hela tiden. Nu ligger Elias och sover i sin spjälsäng. Jag ska också lägga mig nu, för igår somnade jag vid kl 1. Vi får se vad som händer imorgon, det beror på vädret.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0