Klagomål

Jag har fått klagomål, bla från mamma, på att jag har bytt blogg. Och mamma ska man ju lyssna på :)
Jag känner mig ganska omständig just nu, men det blir såhär; Jag behåller den här bloggen och skriver på den, och hemsidan finns kvar som en länk till vänster där man kan gå in om man vill titta på fler bilder.
    Jag tycker faktiskt om den här bloggen, det var bara för fotogalleriet som jag bytte. Hoppas alla blir nöjda. Däremot orkar jag inte skriva nu, så jag skriver imorgon när Elias tar en liten tupplur på dagen. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

Kul att du inte tar mina synpunkter som negativ kritik. Jag vill bara vara ärlig. Den här bloggen är bra och tillräcklig för alla som bara vill se och höra hur ni mår och vad ni gör. För oss andra, som inte kan se oss mätta på gullungen Elias, finns ju hemsidan med ett oändligt bildarkiv!

Kram

2009-06-08 @ 20:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0