En lugn dag...

Den här dagen har varit lugn. Micke och jag var hos mormor och morfar för att hjälpa dem att lägga ut deras båt på annons. Elias följde inte med eftersom han låg och sov när vi skulle åka, men efter en stund när vi var där ringde det på dörren, och det var Elias med sin mormor som var ute och gick.

Sen åkte jag och Micke till Kvantum för att handla, och när vi kom hem var vi ute. Elias gungade och Pepsi sprang runt ute. Det var svårare att hålla reda på Pepsi idag för han ville inte ligga still på ett ställe, som han gjorde igår. Sen kom Hanna och Alicia och hälsade på en kort stund, vi har inte träffat dem sen Elias döptes i februari.







När de hade gått grillade vi och Elias fick smaka guacamole-tortillas, som han älskade. Precis när vi hade ätit och gått in och satt oss så började det ösa ner. Så vi hade tur idag med.





Nu ligger Elias och sover i sin spjälsäng, och alla andra tittar på tv eller film. Jag ska ta och sätta mig vid mamma en stund och titta på tv. Imorgon åker vi hemmåt igen, sen är det dags att fortsätta packa.

Kommentarer
Postat av: hanna

var har du köpt den pipmuggen?

2009-06-26 @ 20:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0