5/6 Bruce Springsteen!

Nu har mamma och jag kommit hem från Bruce Springsteens konsert. Det var fullt ös hela tiden, och publiken var med.  Underbart bra! Man kan inte tro att han blir 60 år i höst. Det var proppfullt med folk. Det jobbiga var bara att det satt några killar en bit från oss som var jättefulla och gick runt hela tiden och satt i trappen. Om jag ville stå och trängas och få öl över mig skulle jag ha köpt ståplatser. Jag förstår inte att man köper sittplatser om man ändå springer runt och är så full att man inte kommer ihåg något av konserten nästa dag. Nu ska jag sova. Godnatt!












Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

Tack ELias, Elin och Micke, för en otrolig kväll! Det var den bästa present jag fått.

Kram

Lena

2009-06-08 @ 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0