Semester i Jämtland

Nu är vi uppe i Jämtland. Vi gick upp kl 5 i fredags, och var iväg innan kl 7. Det är väl inte så jobbigt att gå upp så tidigt och köra 53 mil om man har sovit på natten, men vi gick och la oss halv 1 på natten. Jag körde den mesta vägen eftersom Micke blir så trött när han kör, för han anstränger ögonen så  mycket. Elias var i alla fall jätteduktig. Vi stannade lite längre stund när vi skulle äta, så att Elias fick röra på sig, och vi var framme vid halv 5. Då hann vi till och med hälsa på farmor, grilla och Elias hann bada på kvällen.

Egentligen skulle jag lägga upp några bilder också, men jag har inte lagt över dem på mammas dator än. Kanske kommer senare idag. Nu ska jag göra i ordning mig så att vi kan åka ner på byn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0