En lugn dag...

Idag har vi tagit det lugnt. Vi var på byn och tittade i lite affärer. Jag köpte en likadan nalle som Elias favoritnalle Remeo till nästa bebis. Egentligen var det meningen att jag skulle köpa en i samma modell fast vi, men de fanns inte kvar. Så det får bli en till Remeo, jag får väl sy dit någon liten sak på den så att vi vet vilken som är vilken.

Vi var inne på Ica också, och där träffade vi Marie och hennes dotter Anna som vi stannade och pratade med en stund. Elias hade inte träffat Anna förut, men det verkade som om han tyckte om henne för han skulle hälsa på henne och sen babblade han på för fullt. Vi bestämde att vi skulle träffas lite senare i veckan, det ska bli roligt.

Pappa och Micke var och fiskade ikväll också, men jag mamma och Elias stannade hemma och myste. De gick bra med fisket, men de fick bara abborrar så de slängde dem till rävarna. Nu har Elias lagt sig och jag ska sätta mig och titta på Beck på 4an tillsammans med de andra. Godnatt!


Elias tog ett dopp i sin bassäng när vi kom upp i fredags.


Elias ligger och vilar i sängen.


Elias med morfar hemma hos gammelfarmor.


Elias åt spagetti med köttfärssås till lunch idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0