Bra med den ena bebisen, sämre med den andra...

Idag var jag på MVC och tittade till bebisen. Allt var bra, hjärtslagen var 147. Det är lite skillnad från Elias, hans hjärtslag var runt 130 och ibland till och med på 128. Bebisen sparkar hela tiden nu, det är full fart.

Däremot är det inte lika bra med Elias. Han har gråtit hela eftermiddagen. För det första har han ont i magen, och för det andra är han jättetrött men kan inte sova eftersom han har ont i magen. Nu har han äntligen somnat, efter kvällsmat, ett bad  och lite gnäll. Han somnade hos mig när han låg på mage, så jag la honom i sängen på mage så får jag hålla lite extra koll på honom. I och för sig borde det inte vara några problem eftersom han alltid rullar över på mage när han sover. Problemet när han ligger på mage och sover är att han sätter sig upp i sömnen.

Imorgon ska vi åka till Oxelösund. Jag, Elias och Pepsi. Micke ska stanna kvar i Huddinge, för han jobbar extra. Det skulle vara roligt om han kunde följa med, men han ska i alla fall följa med till tåget och hjälpa med packningen. Nu ska  jag nog sätta mig och titta på tv en stund, och kanske titta lite i litteraturen till min uppsats. Bye Bye!


Kommentarer
Postat av: Anette

hej Elin

Det var länge sen...vilken söt son du har och grattis tii bäbis i magen

Kram /anette från gymnasiet!

2009-08-01 @ 22:20:45
URL: http://caabc.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0