Orkar inte!

Nu är vi i Oxelösund, vi har inte varit här på tre veckor. Elias blev jätteglad när han träffade mormor och morfar igen. En sak som inte var så rolig var att jag ramlade på tåget, och ingen hjälpte mig. Jag hade tagit upp en sak som Elias hade tappat på golvet, och skulle sätta mig igen. Då gungade tåget till så jag tappade balansen och snubblade över Pepsis väska så att halva väskan plattades till (men Pepsi klarade sig utan skador), jag slog till handtaget på vagnen så att vagnen ramlade framåt med Elias i vagnen. Det är tur att jag lät Elias sitta kvar i selet även när vi satt stilla, annars hade han flygit ur vagnen med huvudet före. Om jag inte hade fått tag på min resväska, som i och för sig också ramlade, så hade jag landat med magen före i golvet, nu kunde jag ta emot mig med händerna. Minst två personer såg att jag ramlade och att vagnen ramlade, men ingen hjälpte mig eller sa något. Det var ju väldigt snällt!

Nu ligger Elias och sover, och det ska jag nog också göra snart.

Imorgon ska jag och mamma stå på Kustboden och sälja fika eftersom det ätr Fiskehamnens dag i Oxelösunds hamn, så pappa ska ta hand om Elias. Frågan är om jag kommer orka att stå där och sälja för min rygg värker jättemycket, och jag mår inte speciellt bra. Flera dagar i rad när Micke har kommit hem så har jag haft huvudvärk, mått illa, varit helt slut i hela kroppen, och det har snurrat i mitt huvud hela tiden, både när jag tittar och när jag blundar. Men alla mina värden är bra. Jag känner att jag verkligen inte orkar imorgon, i alla fall inte hela dagen. Nu måste jag sätta mig någon annanstans för jag har jätteont i ryggen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Fy fan vad hemskt!

Vad är det för värld vi lever i egentligen?! Man hjälper väl sina medmänniskor? Fy!



Hoppas att du känner dig piggare idag.. Hur många veckor är det kvar tills den lille är beräknad?



Kram!

2009-08-29 @ 09:22:58
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0