Ny säng till lilla bebisen...

Den här veckan har gått jättefort, jag kommer knappt ihåg vad vi har gjort. Igår ringde jag till Babyland och frågade om de hade hemma en babykorg på ställning med hjul som vi hade tittat på till bebisen. De hae en hemma, men vi sa att vi skulle vänta med det ett tag till. Sen när jag gick in på blocket imorse hittade jag en exakt likadan babykorg som var jättefin för halva priset, så vi köpte den. De var jättesnälla och körde den till Huddinge också, så vi slapp åka till Rönninge och släpa med den tillbaka på tåget. Vi fick med madrass, sängskydd och täcke också, så det var jättebra. Nu är det bara kudde och sängkläder kvar, men jag tror att vi har en kudde för babykorg som Elias hade i liggdelen på sin barnvagn.



Nu ligger Elias och sover, han har sovit i 1,5 timme nu. När han vaknar ska vi äta lunch, sen ska vi börja städa i klädkammaren. Det är där alla saker har tagit vägen, som vi inte visste vad vi skulle göra av när vi flyttade in. Sen måste jag väl skriva lite på uppsatsen, men det får nog vänta tills Elias somnar ikväll. Imorgon blir det nog en liten promenad till Rådsparken för Elias och mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0