Otroligt trött!

Nu har vi varit på Kustboden hela dagen, och jag är jättetrött. Det är roligt och stå där eftersom man träffar folk, men det är jobbigt för kroppen. Mamma tog betalt och jag la upp fikabröd. Redan efter två timmar, när det blev mycket folk, så kände jag att jag fick jätteont i ryggen. Nu har jag hur ont som helst i kroppen.

Elias var med hela tiden, sammanlagt i nio timmar utomhus. Han har aldrig varit ute så länge i sträck, och inte med så mycket folk heller. Det var så mycket intryck att han blev trött och somnade tre gånger, annars brukar han bara sova två gånger. När vi kom hem somnade han innan halv åtta, men han sover oroligt. Det var en händelserik dag för Elias.

Jag sålde lite hantverk också. Det är ju bra med tanke på att jag inte har gjort något hantverk sedan Elias föddes. Nu ska jag ta och vila ryggen lite. Egentligen hade jag tänkt åka hem imorgon, men jag ska nog stanna tills på tisdag i alla fall. Elias och jag är ändå ensamma hela dagarna, och Pepsi tycker nog att det är roligt att få gå ut lite när vi är i Oxelösund. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0