Grattis på födelsedagen älskling!

Idag var Elias och jag på pizzerian vid Kvarnbergsplan och åt pastasallad till lunch. Jag kunde inte komma på vad vi skulle äta till lunch, och de har jättegod pastasallad på pizzerian. Sen tog Elias och jag en promenad, i nästan en timme. Elias var jättetrött hela tiden, men det var för mycket att titta på så han somnade inte förrän vi kom till mataffären och gick in för att handla. När i kom hem la jag honom i spjälsängen, och han sover där fortfarande.

Idag fyller Micke 28 år. Grattis älskling! Elias vaknade innan Micke gick till jobbet, så vi passade på att ge honom hans födelsedagspresent  på morgonen. Han fick en jättefin skjorta som Elias hade varit med och valt, och sen fick han biljetter till Hamlet med Gustaf Skarsgård på Stadsteatern. Micke och jag ska gå i mitten av februari, jag vill ju inte lämna bebisen till någon annan allt för tidigt. Mamma och pappa ska vara barnvakt, jag ringde dem och frågade innan jag beställde biljetter. Ikväll ska jag göra lasagne, och sen har jag köpt prinsesstårta så vi får fira lite. Micke är dålig på att fira sin födelsedag, han har aldrig fest eller bjuder familjen när han fyller år. Vi får i alla fall fira honom lite ikväll!



Igår kväll tittade jag och Micke på True Blood på svt. Den verkar jättebra. Jag brukar vara dålig på att följa serier, de enda serierna som jag har lyckats följa är NCIS och Desperate housewifes. Den här gången ska jag se till att följa True blood i alla fall.

Imorgon åker jag och Elias (och Pepsi) till Oxelösund. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0