Bebisen har vänt sig...

Idag har jag varit på MVC för att titta till bebisen i magen. Allt var bra! Bebisen har vänt sig opch ligger med huvudet nedåt, vilket förklarar varför jag hade så otroligt ont i magen för någon vecka sedan. Elias var runt på hela MVC och rev med saker, som vanligt alltså. Efteråt var vi till Södertörn och lämnade böcker, och när vi kom hem mötte vi Micke i dörren. Det var skönt att han kom hem tidigt och kunde leka med Elias, för jag hade jätteont i ryggen efter att ha gått så mycket. Nu ligger Elias och sover, för han blev helt plötsligt väldigt trött. Han har sovit i över en timme nu, så jag börjar undra när han ska vakna och vilja ha mat.

Nu ska jag sätta mig och ta det lugnt ett tag innan Elias vaknar.


Pepsi, 12 veckor, första kvällen hemma hos oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0