Veckan som gått...

Det här är fösta gången jag skriver på min nya blogg. Det var länge sedan jag skrev överhuvudtaget.

I tisdags var Elias på barnavårdscentralen på sexmånaderskontroll. Allt var jättebra med honom, och han har blivit 65 cm lång och väger 8230 gram. På vägen hem köpte vi välling, så nu har Elias slutat helt med ersättning och dricker välling på morgonen och kvällen. Sen äter han vanlig mat på dagarna.



På onsdagen var vi inne i Stockholm och jag köpte en ny vårjacka, för jag var så otroligt trött på min gamla jacka. Igår var vi på babysim, och Elias tyckte att det var jätteroligt som vanligt. Vi tränade självräddning igen, men Elias ville mest ligga på mage och simma. Han har börjat hålla andan när man häller vatten över huvudet nu i alla fall.

Efter babysimmet träffade vi min vän Paola, som vi inte har träffat på länge. Det var jättetrevligt. Däremot hade Elias jättesvårt att somna igår kväll. Annars brukar han somna vid åtta, men igår somnade han strax efter halv tio.



Idag har Elias och jag inte gjort mycket. Vi har bara tagit det lugnt och suttit på balkongen. Vi klockan fem kom mina föräldrar hem till oss, och Elias blev jätteglad. Nu ligger Elias och Pepsi och sover, och alla andra tittar på Så ska det låta.

Imorgon ska vi till Huddinge, för idag och imorgon är det Huddingedagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0